Minggu, 22 November 2015

"Allah",cukuplah DIA untukku
Kulepaskan dia karenaMU
Kutinggalkan dia karenaMU
Kukembalikan dia kepadaMU
Tiada dayaku merampas takdirMU
Mungkin..
Tiada lagi keletihanku dalam menabung dosa kepadaMU
Tiada lagi kegelisahan dalam pengkhianatanku kepadaMU
Yaa..Asy-Syafii...
Terkadang..
Rindu menghujam
Nafsu mencekam..
Namun aku tak ingin melebur dalam dosa...
Aku hanya ingin dalam batin yang tersiksa ,ada damai penuh asa.. Kini..Aku diam dalam kesendirian
Berkeluh kesah dalam kegundahan
Mengangkat tangan memohon ampunan..
Tiada lagi harapan selain Engkau
Dalam diri yang berlumur dosa
Tiada tahu diri ku hadapkan dada ini menuju kasih sayangMU
Menggapai cintaMU
Berlindung atas murkaMU
Sambutlah aku yang terasing ini
Rangkulah aku yang terjatuh ini
Wahai Allah Teman hidupKu,SahabatKU..

Tanamkan benih cinta yang abadi dalam hati ini hanya untukMU..
Dan jangan kau palingkan hati ini dari Cinta kasihMU..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar